20/06/2025

Zakaj HIPROJECT? Ne gasimo požarov, najdemo vzroke

Ko govoriš z Urbanom Pevnikom, ustanoviteljem HIPROJECT-a, ne slišiš klasičnega podjetnika. Slišiš nekoga, ki je podjetje zgradil iz nuje. Ne iz finančne ambicije, temveč iz globokega hrepenenja po prostoru, kjer ideje dihajo in kjer ljudje ne delajo “za eno firmo”, ampak z njo.

»Moj največji dosežek ni projekt, ni številka. Je to, da delam z ljudmi, ki niso materialisti. Ki vibrirajo z mano. Smo skupnost, ki diha skupaj.«

HIPROJECT danes ne šteje le projektov, ampak so v našem bistvu trdni in dolgoročni odnosi. V nekaj letih smo iz nič zrastli v tehnološkega integratorja, ki deluje v letalski, avtomobilski in jeklarski industriji. Naš fokus so inteligentna avtomatizacija, energetska učinkovitost in človeški pristop, tudi tam, kjer je tehnologija na videz hladna.

Kritične situacije? Pevnik gre v center.

Podjetja nas pokličejo, ko gre zares. Ko so pogodbeni parametri ogroženi. Ko oprema ne deluje. Ko je ekipa utrujena, tehnologija stara in nihče več ne verjame, da je rešitev možna. »Znamo iti v center problema. Ne gasimo požara, ampak najdemo vzroke. Tudi pod pritiskom ne izgubljamo fokusa in tega nas je naučilo življenje.«

To ni retorika. To je prva stvar, ki jo HIPROJECT-ovi partnerji povedo po zaključenem projektu: »Končno nekdo, ki nas ne blefira. Ki pove, kaj bo in potem to tudi drži.«

Strah industrije: Kaj če ne bo delovalo?

Kupci, s katerimi HIPROJECT sodeluje, imajo visoke odgovornosti in po drugi strani realne strahove:

  • Kaj če zadeva ne bo delovala?
  • Kaj če bomo zapravljali denar za sistem, ki bo čez 2 leti zastarel?
  • Kaj če bo šef rekel, da smo “padli” pri investiciji?

Zato je za nas najpomembnejše zanesljivost, iskrenost in vizija. Kupci ne želijo kupiti rešitve. Želijo postati del zgodbe, ki jo razumejo in s ponosom delijo naprej.

Vizionarski pristop kot konkurenčna prednost

V HIPROJECT-u ne prodajamo škatel, temveč verodostojne izkušnje. Ko pridemo k stranki, ne govorimo le o sedanjem stanju. Prikažemo, kako bo proizvodna hala izgledala čez pol leta. Čez tri leta. In kako bo to vplivalo na doseganje in preseganje KPI-jev.

»Ko stranka vidi virtualen izdelek, še preden fizično obstaja, takrat začne verjeti. V rešitev. V nas. V svojo lastno odločitev,« je povedal Urban Pevnik.

Napake, ki jih industrija (pre)pogosto dela:

  1. Nima vizije. Vodstvo ne da jasnih navodil, ekipa stagnira.
  2. Boji se novih tehnologij. Misli, da prinašajo več težav kot rešitev.
  3. Opravlja le sanacije brez dolgoročnega načrta.
  4. Ne zna zadržati znanja, ljudje odhajajo, novih pa ni.

HIPROJECT tukaj vstopi kot partner. Ne kot izvajalec. Z garancijo. Z vzdrževanjem. S 24/7 odzivnostjo. In z občutkom za človeški vidik proizvodnje.

In še enkrat: Važna je pot.

»Lahko 30 let delaš in prideš do uspeha – pa si izžet. Meni je uspelo nekaj drugega: moje delo je postalo moj uspeh. To pa ne gre brez padcev. In brez ljudi, ki dihajo s tabo,« pravi Pevnik.

Če ste vodja, ki si ne želi le “rešitve”, ampak razvojnega partnerja … če ste utrujeni od praznih obljub … če iščete zgodbo, ki bo prepričala tudi vašega šefa:

HIPROJECT ni samo rešitev. Je zavezništvo z ljudmi, ki razumejo vaše skrbi in jih znajo prevesti v delujočo prihodnost.

Pišite ekipi: info@hiproject.si